Groep 8 geeft eindejaar voorstelling mét boodschap

De leerlingen van OBS de Dobbelsteen gaven een eindjaarsvoorstelling mét een boodschapDinsdag twee juli was het tijd voor hét optreden van het jaar. De kinderen van groep acht namen ons tijdens een voorstelling mee op vakantie naar een boerderijcamping. Daarbij ging het ging gisteren vooral om de boodschap die erin zat verstopt; volg je dromen! Wij hopen dat onze (inmiddels oud)leerlingen dat zeker gaan doen.

Laatste voorleesmoment van het schooljaar

Tijdens het laatste voorleesmoment van het schooljaar werden de vrijwilligers bedankt!Afgelopen week hadden we het laatste voorleesmoment van de klank en taal vrijwilligers van dit schooljaar. En dat is natuurlijk een mooi moment om deze kanjers te bedanken voor hun wekelijks enthousiasme! Tijdens de voorleesmomenten voor de kinderen wordt er niet alleen voorgelezen, maar ook de woordenschat getraind en vinden er andere taalactiviteiten plaats. Marre, Marianne en Annemieke bedankt voor jullie inzet!

Groep acht pakt school in tijdens eindejaarsstunt

Groep 8 van de Dobbelsteen pakte de school in tijdens EindejaarsstuntGisteren moesten alle juffen, meesters en kinderen éxtra hun best doen om de school binnen te komen. De kinderen van groep acht hadden de school 'ingenomen' en de ingang geblokkeerd. Ook waren er een heleboel tafels en stoelen ingepakt met plasticfolie en vonden we overal, maar dan ook overal confetti!!! Niet dat we groep acht snel zullen vergeten, maar aangezien we de confetti de komende jaren nog wel terug zullen vinden, is er een extra herinnering. Bedankt groep 8!

plusmindobbelsteen.webp

OBS de Dobbelsteen
Philomenahof 29
4631 NM Hoogerheide

E-mail: dobbelsteen@stichtingsom.nl

Volg ons op Facebook

Over Stichting SOM
OBS de Dobbelsteen is onderdeel van Stichting SOM (Samen Onderwijs Maken). SOM vormt de overkoepelende organisatie voor Openbaar Onderwijs met vier basisscholen in de regio West-Brabant en vijf basisscholen in de gemeente Reimerswaal, Zeeland.

Het bestuursbureau is gehuisvest in Bergen op Zoom en ondersteunt het bestuur, de schooldirecties en andere geledingen bij de ontwikkeling en de uitvoering van het beleid van Stichting SOM.

Onze Partners
kibeo abboscholen