Traktatiebeleid

Traktatiebeleid Openbare Basisschool De Dobbelsteen in HoogerheideOBS de Dobbelsteen heeft een traktatiebeleid. Om het voor iedereen leuk en gezellig te houden zijn er een paar simpele regels:

• Geen cadeaus in de klas
  • Wél veel lekkers en gezelligheid

Op Pinterest tref je een hoop voorbeeldtraktaties ter inspiratie. Scan de QR code of ga naar direct naar Pinterest

plusmindobbelsteen.webp

OBS de Dobbelsteen
Philomenahof 29
4631 NM Hoogerheide

E-mail: dobbelsteen@stichtingsom.nl

Volg ons op Facebook

Over Stichting SOM
OBS de Dobbelsteen is onderdeel van Stichting SOM (Samen Onderwijs Maken). SOM vormt de overkoepelende organisatie voor Openbaar Onderwijs met vier basisscholen in de regio West-Brabant en vijf basisscholen in de gemeente Reimerswaal, Zeeland.

Het bestuursbureau is gehuisvest in Bergen op Zoom en ondersteunt het bestuur, de schooldirecties en andere geledingen bij de ontwikkeling en de uitvoering van het beleid van Stichting SOM.

Onze Partners
kibeo abboscholen